فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت ضرورت رویارویی مدرن با شاهنامه
سرخط خبرها

ظرفیت کاروان‌های عتبات برای دهه اول محرم تکمیل شد | اعلام ظرفیت‌های جدید

  • کد خبر: ۱۷۳۸۲۱
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
ظرفیت کاروان‌های عتبات برای دهه اول محرم تکمیل شد | اعلام ظرفیت‌های جدید
در کم‌تر از ۲ روز پس از آغاز نام‌نویسی سفر عتبات برای دهه اول محرم، ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالیکه سازمان حج و زیارت برای دهه اول محرم ظرفیت سفر‌های زمینی را باز کرده و در همه استان‌ها بر اساس تقاضا کاروان‌هایی پیش‌بینی شده بود، با توجه به تقاضای بالا برای این سفر معنوی، به سرعت ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد.

با توجه به تکمیل ظرفیت کاروان‌ها برای دهه اول محرم، سازمان حج و زیارت ظرفیت‌های جدید را تا پایان مرداد باز کرده است و متقاضیان سفر عتبات می‌توانند در دور جدید اعزام‌ها ثبت‌نام کنند. البته تا پایان مرداد برای همه کاروان‌ها به صورت زمینی برنامه‌ریزی شده است و همچنان خبری از سفر‌های هوایی عتبات نیست.

برخی از شرکت‌های مجری اعزام زائران به عتبات، در حال مذاکره با ایرلاین‌ها هستند تا بتوانند برای سفر عتبات در ماه محرم پرواز چارتر کنند. اما با توجه به بالا بودن هزینه پروازها، هنوز سفر‌های هوایی عتبات در ماه محرم اجرایی نشده است و ثبت‌نامی هم تا این لحظه برای این سفر‌ها انجام نمی‌شود.

دور جدید سفر‌های زیارتی به عتبات از اول مرداد آغاز می‌شود. پنجم و ششم مرداد تاسوعا و عاشورای حسینی است که بسیاری از ایرانیان برای عزاداری در این ایام به کربلا مشرف می‌شوند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->